6/30/2016

36.

hej wam!💋
Dzisiejsze zdjęcia są troszeczkę inne od reszty które się tutaj znajdują. Mi osobiście się one podobają ponieważ tak jak właśnie napisałam są inne. Po co mamy dążyć za tym abyśmy wszyscy byli tacy sami? Aby nasze zdjęcia wyglądały tak samo? Aby nasze stylizacje były takie same? Czasami idąc ulicą po mieście mam wrażenie że wszystkie dziewczyny chcą wyglądać jak dziewczyny z tumblr'a.  Tak samo ubrane, takie same detale, ten sam makijaż. Wydaje mi się że w dzisiejszych czasach  bardzo ciężko poznać oryginalne osoby które kreują swój wizerunek  nikogo nie udając. Młode dziewczyny często czerpią inspiracje z tumblr (nie mówię że sama nie oglądam i nie inspiruje się tamtymi dziewczynami) ale to zamiast zainspirować je do stworzenie czegoś fajnego tworzy  kolejne kopie które chodzą po ulicach. Dobra kończę moje przemyślenia i idę kibicować naszym. Tak to właśnie dziś ten wielki dzień czyli mecz Polski z Portugalią. Ja osobiście bardzo nie chciałam aby nasi chłopcy mierzyli się właśnie z Portugalią ponieważ graja tam moi ulubieni piłkarze którym kibicuje na co dzień. Ale bardzo wierze w nasza reprezentacje i mam nadzieję że wygramy. Moim zdaniem historia polskiej piłki nożnej tworzy się na naszych oczach. Wierze w nich i trzymam mocno kciuki! Damy radę! 🇵🇱🇵🇱










7 komentarzy :

  1. opis, święta racja, ale nie pal papierosów dziewczyno ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dopisać ze to tylko do zdjęcia 😂

      Usuń
  2. Zdjęcia bardzo klimatyczne. Przykro trochę, że Polska nie wygrała z Portugalią, ale mimo wszystko zaszliśmy naprawdę daleko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super wyszły te zdjęcia!
    Ja też nie rozumiem tego, że większość dziewczyn teraz chce wyglądać tak samo ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny klimat zdjęć. tak samo jak ty uważam, że teraz ciężko znaleźć prawdziwie oryginalną osobę bo wszyscy wzorują sie na tumble'rze ;d
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy4/7/16 13:46

    Join NOW !

    http://illuminatiorganization.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ;)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj , a ja zrobię to samo :)