9/01/2016

40.


Hej wam! Dla większości w was zaczął się dziś rok szkolny i pewnie nie jesteście z tego za bardzo zadowolini. Jednak to tak jak wszystko ma swoje plusy i minusy. Na szczęście ja mam już ten etap życia za sobą. Dziś byłam prze szczęśliwa myśląc o tym że właśnie zaczęła się szkoła a ja nie muszę do niej iść, przesiadywać tam  kilka godzin dziennie i wstawać o 5;30 żeby zdazyc na autobus. Szkoła to dziwny okres czasu, wtedy myślisz że wszystko wiesz najlepiej, buntujesz się, zaczynasz powoli poznawać prawdziwe życie. Zaś z drugiej strony zobaczenie się z osobami które są wam bliskie  po 2 miesiącach wolego to mega fajne uczucie. Mimo że cieszę się z tego że moja edukacja dobiegła końca nadal trochę mi dziwnie z uczuciem że już nigdy nie będę zmuszona siedzieć w szkolnej ławce. Wszystkie lata mojej nauki  wspominam bardzo dobrze chociaż czasami robiło się głupie rzeczy które z perspektywy czasu były po prostu głupie i nieodpowiedzialne to i tak warto mieć takie wspomnienia. Wszystkim którzy jeszcze muszą pojawiać się w szkole życzę powiedzenie tym bardziej gdy idziecie do nowej szkoły!

                            koszulka- greymousefashion | spódniczka- newlook | buty-nike hurricane

 





12 komentarzy :

  1. zakochałam się w spódnicy! Ogólnie przepiękne zdjęcia<3
    Nowy post! zapraszam: kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jednej strony cieszę się z rozpoczęcia roku szkolnego, ponieważ to czas, w którym będę musiała stawić czoła nowym wyzwaniom :) Świetnie wyglądasz, super zdjęcia! Obserwuję ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście cieszę się, że zaczęła się szkoła, bo wyrwę się trochę z wakacyjnej monotonni, ale z drugiej boje się go strasznie, bo to będzie najgorszy rok szkolny. Egzamin zawodowy, matura.. ale czuje, że potrzebuje takiego lekkiego zachrzaniania. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam jakoś głęboko nie rozmyślam nad tym. Po prosu idę do szkoły i tyle. Będzie co będzie. :P

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja! Uwielbiam twojego bloga ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja ;)
    Zapraszan do mnie , odpowiadam na wszystkie suby ;)
    katjanakarolinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze mam trochę wakacje :D
    Świetnie wyglądasz :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega spódnica, cudowne zdjęcia.

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ;)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj , a ja zrobię to samo :)